Predstavitev
Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Splošni podatki
Sedež: |
Občina Mokronog-Trebelno |
Telefon: |
07 34 98 267 |
Telefaks: |
07 34 98 269 |
E-pošta: |
inspektorat@mokronog-trebelno.si |
Vodja skupne občinske uprave: |
Brigita Železnik |
Izpostava: |
Inšpekcijska pisarna v Trebnjem tel.: 07 34 98 272 |
Uradne ure:
1. na sedežu: Uradne ure skupne občinske uprave so na sedežu skupne občinske uprave Pod Gradom 2, 8230 Mokronog, in sicer:
- ponedeljek in sreda: 9.00-11.00 uro
- po telefonu na tel.št. 07/ 34 98 267 vsak delovni dan med 7.00 in 8.00 uro.
2. Inšpekcijska pisarna v Trebnjem:
- ponedeljek, petek: 8.00 -10.00 uro ter v sredo med 15.00 -17.00 uro
- po telefonu na tel.št. 07/ 34 98 272 vsak delovni dan med 7.00 in 8.00 uro.
Zaposleni:
Inšpekcijski nadzor izvajajo:
- Brigita Železnik, inšpektorica, tel.: 07 34 98 267, 041/667 334
- Niko Avguštinčič, inšpektor, tel.: 07 34 98 272, 040/672 906
Naloge občinskega redarstva izvajajo:
- David Kostajnšek, občinski redar, tel.: 07 34 98 271, 040/817 565
Posredovanje informacij javnega značaja
Pooblaščena oseba za posredovanje informacij javnega značaja je Brigita Železnik, vodja skupne občinske uprave, telefon: 07 34 98 267, e-pošta: inspektorat@mokronog-trebelno.si
Predstavitev
Skupna občinska uprava Mirnska dolina opravlja za občine Mokronog-Trebelno, Šentrupert in Mirna, upravne in prekrškovne naloge na področju inšpekcijskega nadzora in občinskega redarstva. V skupni občinski upravi opravljajo naloge inšpektorji in redarji kot pooblaščene uradne osebe, ki izvajajo pooblastila na podlagi Zakona o inšpekcijskem nadzoru in Zakona o občinskem redarstvu.
Inšpekcijsko nadzorstvo se opravlja nad občinskimi predpisi in državnimi predpisi, katerih nadzorstvo je preneseno na lokalno skupnost. Inšpekcija opravlja nadzor nad predpisi, ki urejajo področja:
- oskrba s pitno vodo,
- odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda,
- ravnanje s komunalnimi odpadki,
- odlaganje ostankov komunalnih odpadkov,
- javna snaga in čiščenje javnih površin,
- urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin,
- pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov ter druge naloge zaradi varstva zraka in varstvo pred požarom,
- izgradnja, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest in javnih poti,
- urejanje in vzdrževanje pokopališč,
- pokopališka in pogrebna dejavnost,
- urejanje in vzdrževanje ulic, trgov in cest v naseljih, ki niso razvrščene med magistralne, regionalne in lokalne ceste,
- urejanje, vzdrževanje in upravljanje javnih tržnic in plakatnih mest,
- javna razsvetljava v naseljih,
- občinske takse,
- zimska služba,
- uporaba zastave in grba,
- označevanje cest, ulic, naselij in zgradb,
- in na drugih področjih, ki jih določijo občinski in drugi predpisi.
- Inšpekcija tudi spremlja, analizira in podaja predloge za izboljšanje stanja na področjih, ki jih nadzira, ter preventivno deluje z objavami člankov, obvestil in opozoril v občinskih glasilih.
Medobčinska inšpekcija se vključuje tudi v različne akcije, ki so vezane na varovanje okolja.
Medobčinsko redarstvo skrbi za javno varnost in javni red na območju občin in je zato pristojno:
- nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
- varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij,
- skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
- varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščine,
- vzdrževati javni red in mir.